معرفی مرکز مشاوره تحصیلی سپید

معرفی مرکز مشاوره تحصیلی سپید

در سال های اخیر خانواده ها بیش ار بیش تحصیل فرزندان خود اهمیت می دهند. از این رو در انتخاب مدرسه ، معلم ، مشاوره تحصیلی ، نوع کتب کمک درسی  و هر چیز دیگری که در ارتباط با تحصیل فرزندان باشد اهمیت خیلی زیادی می دهند. همچنین بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان نیز در انتخاب رشته مناسب که با روحیه خود سازگار باشد و بتواند آینده شغلی مناسبی را نیز داشته باشند سردرگم هستند.

از یک طرف طرف تنوع نوع دانشگاه ها از یک طرف که در کشور ما بسیار تنوع بالایی دارد مانند دانشگاه آزاد ، دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه های سراسری و غیره و از یکطرف نبود مشاور تحصیلی قابل اعتماد که بتواند دانش آموزان را در رسیدن به هدفشان یاری کند سبب شد تا مرکز مشاوره تحصیلی سپید کار خود را آغاز نماید.

مشاوره تحصیلی سپید

این مرکز خدمات مشاوره تحصیلی را به صورت تلفنی برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان کشور که قصد ادامه تحصیل دارند را انجام می دهد. خدمات مشاوره تحصیلی که این مرکز ارائه می دهد برای تمامی دانشگاه ها و تمامی مقاطع تحصیلی می باشد. به عبارتی این مرکز از پیش دبستانی تا دکتری و برای تمامی دانشگاه های آزاد ( azmoon.org ) ، علمی کاربردی ، پیام نور ، سراسری ، وزارت بهدشات ، کنکور سراسری ، تیزهوشان ، نمونه دولتی و غیره خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ارائه می دهد. به این ترتیب داوطلبان و دانشجویان عزیز می توانند در هر زمان و هر مکان با داشتن یک خط تلفن ثابت به بهترین مشاوران تحصیلی کشور دسترسی داشته باشند.

رزومه کاری مرکز مشاوره تحصیلی سپید

این مرکز از سال 1390 کار خود را بصورت رسمی آغاز کرده است و توانسته است طی این سال ها پاسخگویی سوالات میلیون ها داوطلب در جای جای میهن عزیزمان باشد. مرکز مشاوره تحصیلی سپید با داشتن مشاوران مجرب با تجریه چندین ساله می توانند دقیق ترین پاسخ سوالات شما داوطلبان عزیز را ارائه نماییند. راه ارتباطی با مشاوران مرکز مشاوره صبح سپید از طریق تلفن ثابت بوده و داوطلبان عزیز می توانند از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل با شماره 9099071375 تماس بگیرند. داوطلبان عزیزی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند می توانند با وارد شدن به سایت مشاوره تحصیلی سپید از طریق ایمیل این موسسه و همچنین از طریق نظرات سوالات خود را با مشاوران مرکز در میان بگذارند تا در سریع ترین زمان پاسخ سوالاتشان داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید