استریل کننده تجهیزات بیمارستانی بومی‌سازی شد

استریل کننده تجهیزات بیمارستانی بومی‌سازی شد

یک شرکت دانش بنیان فعال در زمینه طراحی و ساخت اتوکلاوهای مدرن و پیشرفته بیمارستانی، پزشکی، صنعتی، آزمایشگاهی موفق به ساخت اتوکلاوهای مدرن بیمارستانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان، اتوکلاوهای مدرن و پیشرفته بیمارستانی، پزشکی، صنعتی، آزمایشگاهی را در انواع مختلفی چون «پیش خلاء (PRE-VACUUM)» و «پالس ماتیک (PULS-MATIC)» با سیکل استریل کاملا اتوماتیک و درهای پنوماتیک و همچنین «اتوکلاوهای اتیلن اکساید» تولید می کند.

این شرکت در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های امحاء زباله عفونی بیمارستانی به همراه خردکن داخلی، طراحی و ساخت دستگاه های استریل سرم تزریقی و دستگاه های ست شور بیمارستانی و داروئی نیز فعالیت می کند.

به گفته سید محمد علی بنو عزیزی‌فرد، مدیرعامل این شرکت، تمام تولیدات این شرکت دارای تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت و معدن و همچنین دارای مهر استاندارد داخلی و آخرین استاندارد اروپایی موجود در این زمینه به شماره EN ۲۸۵ از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است.

وی افزود: این شرکت تاکنون موفق شده بیش از یک هزار و سیصد مرکز بیمارستانی، دارویی و بهداشتی را در کشور با اتوکلاوها و دستگاه های امحاء زباله عفونی بیمارستانی خود، تجهیز و مورد بهره برداری قرار دهد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در خصوص صادرات محصولات این شرکت گفت: محصولات ما موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت AT-OS از کشور ایتالیا در زمینه دستگاه های ست شوی و لگن شوی شده است و با توجه به کیفیت برتر دستگاه های ساخت این شرکت و حضور قوی و موفق در نمایشگاه های برگزار شده در کشورهای آفریقایی و خاورمیانه قادر به صادرات آن به کشورهای همجوار و نیز کشورهای دیگر هستیم.

به گزارش مهر، اتوکلاو برای استریل کردن ابزار پزشکی و آزمایشگاهی در فشار و دمای بالا و با استفاده از بخار آب است. همچنین از این وسیله در مواردی که برای انجام واکنش شیمیایی نیاز به دما و فشار بالا باشد استفاده می‌شود که این شرکت توانسته انواع مختلف این دستگاه با کاربردهای متعدد را در کشور به صورت بومی تولید کند.

این شرکت نخستین دارنده تاییدیه‌های بین‌المللی در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های اتوکلاو بیمارستانی و سیستم‌های مدیریت پسماندهای عفونی در ایران است. در طول دوران فعالیت صنعتی این شرکت دانش بنیان، بومی سازی فناوری روز دنیا، به‌روز رسانی طراحی مطابق با نیاز مراکز درمانی کشور و ارتقاء کیفی محصولات را به‌عنوان هدف اصلی شرکت دنبال کرده و علاوه بر پاسخگویی به نیازهای داخلی در بخش تجهیزات CSR بیمارستانی و سیستم‌های امحای زباله‌های عفونی، توانسته به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در سطح منطقه شود.

کد خبر 4413392

mehrnews.com/news/4413392

دیدگاهتان را بنویسید