نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو

در صورتی که به دنبال خرید وسایل برقی خانگی هستید، ما به شما برند دوو را پیشنهاد می کنیم. دوو معتقد است که مشتری زمانی می تواند برای همیشه به یک برند اعتماد نماید که کیفیت را هم در خط تولید و هم در خدمات پس از فروش مشاهده نماید. بر این اساس برند دوو با تاسیس نمایندگی تعمیرات دوو در شهرها و استان های مختلف کشور، این امکان را فراهم نموده است تا مشتریان بتوانند از خدمات پس از فروش دوو شامل راه انداز، تعمیرات و استفاده از گارانتی، بهره مند شوند. به عنوان نمونه مشتریان در تبریز می توانند تعمیر و راه اندازی وسیله برقی دوو را به نمایندگی تعمیرات دوو در تبریز سپرده و از کیفیت کار اطمینان داشته باشند.

یکی از اقداماتی که برند دوو در راستای ارائه خدمات پس از فروش برای مشتریان محصولات خود در نظر گرفته است، تاسیس نمایندگی های معتبر در سراسر کشور است. در همین راستا نمایندگی تعمیرات دوو در کرج آمادگی خود را برای حمایت از شما مشتریان عزیز اعلام نموده و خدمات زیر ار برای شما ارائه می کند:

1-   تعمیرات در منزل شما انجام می شود.

به منظور سهولت کار برای شما مشتریان عزیز، خدمات در منزل شما انجام می شود تا نگرانی چگونگی جابجایی وسیله به مرکز را نداشته باشید.  تعمیرکار در اولین فرصت با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

2-   ما به شما گارانتی تعمیرات تحویل می دهیم.

ما به نحوه عملکرد تکنسین های خود اطمینان داریم اما به منظور جلب اعتماد شما عزیزان، ضمانت نامه تعمیرات تحویل می دهیم تا اگر همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، بدون هزینه خدمات ارائه شود.

3-   هزینه تعمیرات مناسب خواهد بود.

اگر در زمان خرابی وسیله همچنان گارانتی آن تاریخ اعتبار دارد، به تعمیرکار تحویل دهید تا هزینه نهایی برای شما کمتر محاسبه شود. همچنین لازم است بدانید که قیمت تصویب شده اتحادیه، ملاک ما برای محاسبه هزینه خواهد بود که جزئیات آن را می توانید باز طریق فاکتور بررسی کنید.

4-   از قطعات ارجنیال استفاده می شود.

غالبا خرابی های وسایل برقی به دلیل نقص در برخی از قطعات است. در این صورت  تکنسین ها تلاش می کنند مشکل را رفع کنند تا شما مجبور به پرداخت هزینه مازاد نباشید اما اگر لازم شد برخی از قطعه ها عوض شود، تضمین می کنید قطعات اصل استفاده خواهیم کرد.

با وجود نمایندگی تعمیرات دوو در شمال تهران ، جایی برای نگرانی جهت راه اندازی و تعمیر انواع وسایل خانگی دوو نخواهد بود. کافی است با مرکز تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین به کارشناسان ما اطلاع دهید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود:

1-   به هیچ عنوان به فکر نحوه بردن وسیله به محل تعمیر نباشید ما در اولین فرصت تکنسین های خود را با تجهیزات کامل به محل تعمیر اعزام خواهیم کرد تا در حضور خودتان عیب یابی و تعمیرات انجام گیرد.

2-   اگر چه ما به خدمات تعمیرکاران خود اعتماد داریم اما به منظور جلب رضایت شما عزیزان، موظف هستیم گارانتی تعمیرات را به شما تحویل دهیم. در این صورت اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، متعهد می شویم خدمات رایگان ارائه شود.

3-   مشتریان عزیز توجه داشته باشید که اگر در زمان خرابی وسیله، گارانتی همچنان اعتبار دارد به تعمیرکار تحویل دهید تا به عنوان تخفیف در محاسبه هزینه نهایی لحاظ گردد.

4-   ما تعهد داریم هزینه ها را براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه نموده و جزئیات کار را در فاکتور در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

5-   اگر خرابی وسیله به دلیل وجود عیب در برخی از قطعات باشد، تکنسین های ما تلاش می کنند قطعه های معیوب را تعمیر کنند چرا که در شرایط اقتصادی فعلی، تامین هزینه ها برای بسیاری از مشتریان، سخت است. اما اگر لازم به تعویض قطعات گردد تعهد می دهیم از انواع اصل دارای ضمانت نامه استفاده شود.

در نمایندگی تعمیرات دوو در جنوب تهران تکنسین ها و کارشناسان ماهر و  توانمند فعالیت می کنند که با دانش علمی و عملی بالا و براساس متدهای علمی، عیب یابی و تعمیرات انواع وسایل برقی را عهده دار می شوند.

منبع : http://daewoofixer.com/

دیدگاهتان را بنویسید