Clubhouse به شما امکان می دهد

برنامه Clubhouse در Android اکنون به کاربران اجازه می دهد تا حسابهای اینستاگرام و توییتر خود را مانند آخرین یادداشت های انتشار بتا به پروفایل های خود اضافه کنند. توسعه دهندگان همچنین به روزرسانی های خود را انجام داده اند و به راحتی می توانید سخنرانان را دنبال کنید و همچنین در مورد رویدادهای آینده در صفحه باشگاه اطلاعات کسب کنید. علاوه بر این ، توسعه دهندگان اعلام کرده اند که این برنامه “تابستان امسال” به طور کلی عرضه خواهد شد ، این بدان معنی است که کاربران ممکن است آزادانه به سیستم عامل بپیوندند. در حال حاضر ، برای پیوستن به برنامه به یک دعوت نامه نیاز دارید.

طبق آخرین یادداشت های منتشر شده اندروید از برنامه بتا ، کاربران کلاب هاوس می توانند حساب های اینستاگرام و توییتر خود را به پروفایل های خود اضافه کنند تا گزینه ای را برای دیگران فراهم کنند تا “شما را بهتر بشناسند ، سایر حساب های خود را دنبال کنند و شما را از DM (اگر تنظیمات IG / Twitter شما این اجازه را می دهد). ” آزمایش کنندگان می توانند به نمایه های خود مراجعه کرده و برای افزودن پیوند حساب روی Add Twitter یا Add Instagram ضربه بزنند.

به روزرسانی دیگر در برنامه Clubhouse Android اکنون به کاربران امکان می دهد افراد و باشگاه ها را مستقیماً از اتاق خود دنبال کنند. اگر در یک اتاق هستید و بحث یا سخنران خاصی را دوست دارید ، می توانید با ضربه زدن روی دکمه دنبال کردن در اتاق در پایین صفحه ، آنها را سریع دنبال کنید. علاوه بر این ، اکنون کاربران می توانند به راحتی متوجه شوند که یک باشگاه بیش از یک رویداد آینده دارد. “فقط به صفحه Club بروید و تمام رویدادهای آینده آن را خواهید دید و اگر بیش از یک رویداد وجود داشته باشد ، می توانید از طریق آنها پیمایش کنید”. علاوه بر این ، می توانید روی نماد زنگ ضربه بزنید تا هنگام شروع آن رویداد خاص از آن مطلع شوید.

https://gadgets.ndtv.com/apps/news/clubhouse-linking-instagram-twitter-accounts-android-beta-app-end-invitation-system-2455768

دیدگاهتان را بنویسید